Mom5 Kızlar ikili tarama testi sonucum temiz çıktı ama idrarımda enfeksiyon çıkmış halbuki hiçbir sıkıntım akıntım ağrım bişeyimde yoktu hamilelikte oluyor mu böyle.
Ozge0634 Mom5 evet oluyo galiba bende de öyle oluyo hiç bişey yok ağrı yanma ama idrarda çıkıyo toz kullandım bi kere bi kerede doktor ilaç vermedi su iç devamlı dedi çok su içerek geçirdim onu da