Benim testim 12.günde verdigim için negatif cıktı ama 3.haftadır tat koku alamıyorum. Bugun kadın dogum Dr uma gittim eger. Gebelikte covid olursanız mutlaka bebek aspirini almalısınız dedi gec bile kalmıssınız siz dedi bebek aspirini yazdı. Lütfen sizde kadın dogum Dr unuza sorun bu durumu. Birde c ve d vitamini alın tabiki bol meyve limon tüketin İnş cabucak kolay. Bi şekilde atlatırsınız