Sltn01 Bugün kontrole gittim kızlar 2950 gram 51 cm olmuş ve benim planlı sezaryen olacağım için 2 kasıma gerekirse 3-4 kasıma kadar bekleticem dedi bebek ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi dedi ama bana günler geçmiyor sanki😂
Epifenomen Sltn01 biz de 36+3üz, bugün kontrole gittik 2650 gram,49 cm kızım 😌 34 hafta ile uyumlu ama önemli değil küçük bir bebek olacak dedi Allahın izniyle 30 Ekime sezaryen günü aldık. Hepimiz sağ salim kavuşalım inşallah😌😌