18.5 im. Bugün benzer şikayetlerle gittim doktora sanki idrar yolu enfeksiyonu geçirir gibi kasıklarımda ağrı ve baskı yanlarımda ara sıra sızı ve bazen karın bölgesinde acı. Muayenede herşey normal idrar tahlili temiz. Doktor normal dedi. Tabi kültür sonucu var bir kaç gün sonra. Kısacası bu dönem olabiliyor sanırım 2. Hamileliğim olmasına rağmen unutuyor insan ☺ Sağlıkla kucağınıza alın.