Astadavistabeybi Bugün alışveriş yapacağım da 😬kızlar hangisini alalım 1 kiloluk yeterli mi başlangıç için
Yenianneadayi2208 Astadavistabeybi Hiç bir granül 👀 Granüller zaman içinde makinayı bozuyor haberin olsun canım.Eğer illa alacaksan da eritip sıvı bir şekilde deterjan gözüne koymanı tavsiye ederim 🙂
sherlock_anne 19231923 evet , hem hazır sabun tozu yani granül diye geçen ürün, hemde bazı kişiler makinelerinizde rendelenmiş sabun kullanabilirsiniz diyor. Evde rendelenmiş sabunlarda aynı şekilde. Tortu oluşturuyor
MiniKaya Astadavistabeybi ben green clean aldım canım hem temiz içerk hem sıvı granül pek tavsiye edilmiyor
sherlock_anne Astadavistabeybi minoris , u green clean, babys green, siveno, ıncıa , bor on en güvenilir içerkler en temiz hiçbir alerjen sls sles paraben alkol boya vs içermeyen deterjanlardır. Hepsini internetten alabilirsiniz.
Yenianneadayi2208 Astadavistabeybi yeşil anne baby’s green aldım ben.İçeriği oldukça temiz.Bunun yanında minoris , green clean de alabilirsin.Piyasadaki içeriği en temiz ürün bunlar. 👍🏼 Zaman zaman indirimde oluyor , takip edersen daha uyguna da alabilirsin
Limonlimon Astadavistabeybi ben granül alacaktım fakat makinayı tıkıyormuş sıvı bebek deterjanı alacağım
Tugce1803 Astadavistabeybi Annem kardeşimle benim kıyafetlerimi hep duruyla yıkamış hiçbirşey de olmamış zaten eritip kullanıyosun nasıl tıkasın boruyu
Naren1 Astadavistabeybi bir dünya yıkadım duru granül sıcak su ile eritiyorum bazen eritmeden direk koyuyorum ne bir tortu ne bi şey örgü peluş penye hiç bir sorun yok