mom0606 doktorun verdigini kullanmadiysaniz baska bi ilac veya sase toz versin ama tedavinizi olun. Enfeksiyonda tedavi sart. Allah korusun . Bide bence doktorunuza guvenin. Bende daha 2 aylik zamanimda antibiyotik kullandim 1 kutu bitirdim cok korktum bisey olursa diye ama sukur bisey olmadi belki kullanmasam olucakti doktor dusuk riskidir enfeksiyon dedi. Allaha emanet bebeklerimiz..