İlk hamilelikte birşey yapılmadı dogumdan sonra hemen kan uyuşmaxlıhı ipnesi yapıldı düşük yaptım düşükten sonra yine yapıldı şimdi ikinciye hamileyim kanama olursa yapılıyo birde 28haftada yapıldı birde dogumdan sonra yapılacak iğnesi var yani belli zamanlarda yapılan