Kızlar dün daha doktora gittim herşey yolunda hamdolsun bugün nokta bi kan geldi bi şey olur mu acaba özellikle doktoruma sordum çünkü hamileliğimin başından beri lekelenme için progestan kullanıyorum daha gerek olmadığını söyledi doktorum bugün olunca şaşırdım açıkçası 24. Haftadayım bu arada