26 haftalik hamileyim ilk evlendigimden beri esim kiz olursa ilya erkek olursa ali imran dedi cok sukur kziimiz olacak ilya yi bende cok benimsedim ama ailelerimiz olmaz vs dedi bizde bir kac isim.bKalim dedik ilyanin anlami goz bebegi demek bir de Hz Alinin ismi demek sizlerde isim onerirmisiniz teşekkürler