Nurgll Burda okumustum 34 haftalik felandi galiba hala kullaniyorum diye.Ne gibi sakincasi olucak ki gebelere ozel.Sonucta yiyememek daha kotu.Doktorum bana bu konuda birsey soylemedi 21+5 gunlugum hala iciyorum birakinca kotu oluyorum.Sonucta kusuyoruz icimiz disimiza cikiyor boylesi daha mi iyi yiyemiyoruz bile.Prilam digerleri gibi degil yani tamamen gebelere ozel.Benim dusuncem boyle.Senin doktorun mu soyledi kullanilmamasi gerektigini.