Selo39 dün 32-1 de kontrole gittim 44,5 cm 1900 gr ve doktorum gayet iyi dedi. İki üç haftada bir gidiyorum ve her defasında kilo alımı iyi bu yüzden doktoruma da güveniyorum bence sizin doktorunuzun bencilliği takılmayın ayrıca hamile uygulamalarında da ortalama bu yönde