Omerve19 MH4225 benim en basindan beri asagidaydi bu hafta 33haftalik olduk ve dün kontrolde doktor esin çıktığını soyledi benim hic umudum yoktu acikcasi ama cok sukur cikti. Sadece cok dikkat edin agir islar yapmayın
MH4225 Aysn6767 inşallah öyle olur tabiki en çok istediğim sağ sağlim evladıma kavuşmak ama gönül isterki normal doğum yapayım