Htcmhmt12 dikiş yerine denk gelmeyecek şekilde takıyordum ki zaten çok fazla siktiginda yada dikiş yerine denk geldiğinde acıyor . Ameliyattan sonraki gün takmaya başladım tabi sadece karnının hareket etmesini azaltacak şekilde çünkü başlangıçta hiç ama hiç sıkamıyorsun onu sen ayarliyorsun tabi ( dr m önerisiyle taktim hareket ederken cektigin acıyı azaltıyor) iyileşme sürecine göre sıkma ayarını yapıyorsun tabi sana tavsiyem ilk 3 ay acımıyor diye fazla sıkarsan çıkarttıktan sonra dikiş yerlerin acıyor bilgin olsun . korseyi düzenli takarsan etkisini gösteriyor canım ben pek düzenli kullanamadım hem oğlumdan hem de çok geçmeden 2. Ye hamile kaldım ama göbeğim çok az kalmıştı ciddi anlamda toparlıyor