Tb81 benimde durumum seninle aynı canım 3 hafta önde gidiyor şuan 32+5 teyiz doktorum 37. hafta da çatı muayenesi yaparız eğer çatın müsait olursa ve bebeğim gelişimi normale dönmezse sezaryen olabilir dedi 🤦♀️ normalde planlanan normal doğumdu kendimi ona adapte etmiştim ama şimdi sezaryen ihtimali beni korkutmaya başladı 🤦♀️🤦♀️