Kadın doğumcunuza mutlaka danışın sizi durumunuza göre dahiliye bölümüne yönlendirmesi muhtemeldir. Gebelikte yaşanılıyor demir iyice düştükçe yiyecek olmayan şeyleri yeme isteği oluşuyor toprak, kil, sabun, deterjan v.b bunlar bu sendromun parçaları
MystryYYy