merviskii 3 aylıkken başladım, bebak acı badem sütü kremi kullanıyorum 👍😊 ama 28.haftadayım aşağılardan başladı çatlamaya küçük küçük sanırım yapıyla ilgili 🥺
barbunyaninannesi Bio oil aldım hem kokusuda cok güzel ama oncesinde badem yagi kullandim. Yapıyla alakalı diyorlar gerçekten.