Nsbdrkl Kızlar 6+4 günlük hamileyim ama kahverengi bir akıntı geldi akşam şu an da da geldi neden bilen var mı korkuyorum?
sehrengiz_8 Nsbdrkl benim 4+4 iken geldi yeni gebelikte beklenen bir durummuş ancak bu tür akıntılar gebelikte tehlikeli her ne olursa olsun doktorunuza danışın neden kaynaklandığı saptayabilsin
sehrengiz_8 Nsbdrkl kalp atışını duydunuz mu peki ben de bugün itibari ile 6+0 ve lekelenmem olduğu için düşük ilacı kullanmaya başladım ne olur ne olmaz bence ihmal etmeyin gidin
sehrengiz_8 Nsbdrkl bence randevudan önce bugün gidin cidden bu tür kanamaları ciddiye almak gerek belki kötü bir nedenden dolayı değildir ancak içiniz rahat eder belki de kim bilir kalp sesini bile duyabilirsiniz