asslihan MujdeAzra Asya düşünüyoruz ama ben daha anlamlı bi isim bulsam keşke diye düşünüyorum hep 🤷🏻♀️
MujdeAzra asslihan bende Tanem Azra düşünüyorum ama bu kararsızlık hepimizde var :)) Asya’da çok güzel
Melegimmm1244 asslihan bizde anlamından dolayı eşim Betül dedi yanına bi iisim dusunuyo m Betül Ela Betül nisa
asslihan MujdeAzra sanırım doğuma kadar da daha çok isim bulur duyar kararsız kalırız Azra ismini bende çok beğeniyorum 👍
yagmurksr MujdeAzra yaa evet anlamını çok beğendim söylemesi biraz zor gibi ama yanına bir isim daha koyulursa güzel olabilir sanırım 😊
yagmurksr Mevaninannesi21 bizde dün araştırırken bulduk eşim çok beğendi ben de ısındım isime ama yanına başka me olabilir acaba🤔
Mevaninannesi21 yagmurksr ah kelin ilacı olsa başına sürermiş😂 bizde yanına mutlaka isim istiyoruZ ama bulamıyoruz içimize sinen bir isim 🤷♀️