esintiii Kızlar 18 haftalığız ve kızım olacak Allah izin verirse iki isim arasında çok kararsız kaldık fikriniz önemli sizce ASEL mi ZÜMRA mı ?🤔
Emineslh esintiii okurken bi anda Zühre diyesim geldi 😄 bence o da güzel kızım olsa koyardım bi düşünün ❤😍
BeyzaGnaydn Valla bende simdi Duhâ mi Zümra mı diye bi post acacaktim tesadufen en ustte bu cikti😂 bence Asel Zümra olarakta cok hoş😊 tek isim olacaksa Zümra❤❤
esintiii BeyzaGnaydn asel zümra olarak düşündük ama tek olarak zümra daha asil duruyor gibi 😊 teşekkürler ☺