yesim-1 Merhaba hanımlar yumurtlama günü tek ilişki ile hamile kalanlar oldu mu olduysa da cinsiyetleriniz neler çok merak ediyorum 🙂
Sermec27 yesim-1 cinsiyetin yumurtlama günüyle alakası yok ben hem yumurtlamadan önce hem yumurtlama günü hem de catlama sonrası ilişki olmuştu oğlumda ne zaman tuttu bilmiyorum ama cinsiyetin erkek spermiyle alakası var erkek hangi spermi gönderirse cinsiyet o olur tabi en başta nasip neyse o olur 🥰
haziranin25i yesim-1 yumurtlama günümde 2 kere değerlendirdik 14. Günümde hamile olduğumu öğrendim cinsiyeti kız 🤗
elif0614 14 haftalık hamileyim cinsiyetimiz henüz belli değil ama ben tek gecede yumurtlama günü hamilr kaldım 👍 planlı bir gebelikti işk denememizde 2. Kez hamile kaldım 5 yaşında bir oğlum var bakalım bu defa Allah ne nasip edecek 🙈
yesim-1 Yasmn05 ovulasyon ile takip yapmışmıydınız yoksa 28 gün olduğunuz için 14. Günü yumurtlamadır diye mi yaptınız acaba
Yasmn05 yesim-1 ovülasyon testi kullandm tam 14. Gün gördm yunrtlamayı 13. Günde vardı ama 14. Günü dgrlendirdk