Seda6019 Kızlar 4 ekimde regl oldum. 8unda bitti. Sonrasında sık ilişki oldu. Dünde bikaç damla kan geldi. Akşama kadarda kahverengi renkli ara ara devam etti. Acaba olabilir mi ? Erken mi yoksa onun için bilemedim.hiç böyle olmazdı
blueberyy00 Seda6019 yumuurtlama kanaması olabilir yada enfeksiyon kspmissindir ondan olabilir regl olduysan daha çok var dongune yumurtlama yaşıyorsun bence
Asude967 Yumurtlama 12.gün olur yerleşme yumurtlamadan 10 gün sonra olur yani adetine bir hafta kala çok erken canım daha