Astadavistabeybi ya hastaneye giderken artık ayakkabı zorluyor şöyle rahat bir terlik almak istiyorum herkes çok rahat diyor ama bununla hastaneye giden var mı? Gitsem abest kaçar mı ?
ebru-33 Astadavistabeybi benm.terligimin aynisi. ben her yerde giyiyorum hastanede dsarda. rahatlik daha onnli. bende kontrole gttigimde diger hamilelerde gordum. bunlar giyiyor ben niye gymiyorum dedim
haziranin25i Astadavistabeybi bu markanın terlikleri gerçekten çok rahat bende severek kullanıyorum 🤗🤗
Ipek0z Astadavistabeybi ben almadım ama bir sürü insanda görüyorum hiçte garip gelmiyor💁♀️ al bakalım rahatsa bize de tavsiye edersin alırız😄
Astadavistabeybi MystryYYy valla ayakkabılardan bıktım artık doğum zamanında da giyilir çok rahat oluyor bunlar
ebru-33 Astadavistabeybi bu rengin aynisi. valla hic umurumda degll siyahla beyazla pembeyle kombinliom 😁 hamileyimmm sonucta
Astadavistabeybi Ipek0z alayım her hafta hastaneye gittiğim için çok rahat ederim diye düşünüyorum 🥰tavsiye de ederim umarım
Hazalperi Astadavistabeybi bende doğum da hastane için pembe aldım canım duş falan alırsam diye havlu terlik almadım plastik aldım
Mlkko Ben hem dışarda hem de evde kullanıyorum. Aşırı rahat gerçekten. Ama crocs giyiyorum bunun rahatlık derecesine kefil olamayacağım. Tavsiyem daha koyu renkler tercih edersen daha rahat kombinlersin 😊
Astadavistabeybi Mlkko aynen koyu yeşil veya lacivert alacağım galiba 😬🥰rahatlıktan yakında pijama ile çıkacağız evden 🥰
Pinkyellow Astadavistabeybi abdest kacarmi diye okuyorum yaa😂😂 yok canım niye abes olsun nasıl rahatsan öle git 😊
Susaminannesiii Astadavistabeybi https://imgyukle.com/i/5Age6H Ben bu terliklerden görüyorum gebeler de daha estetik buna da bakın.