Buyrenk benım canım doktorum Emel hanım o hastanede ama maalesef doğumumu çok üzülerek orada yapmamaya karar verdim. Çünkü hastanese yenidoğan yoğum bakımı var ancak doğru düzgün çocuk doktoru yok 🤷🏻♀️ Çocuk doktoru, çocuk kalp doktoru, çocuk kulak burun boğaz vs vs bu tarz doktorların hiç biri yok ve bebek doğduğunda olurda bunlardan birine görünmesi gerekirse sizden 600 tl gibi bi ücret talep ediliyor o branşın doktorunun gelıp bebeğinize bakması için. Ben bunu riskli ve saçma buldum doğum içinde tahmini maksimum 7000-8000 tl talep ediyolar bu sebepten saçma buldum ve bırakmak zorunda kaldım. Oysa doktorum harika biriydi 😔