Busraturkmenn1 Hanımlar merhaba. 25+2yim kasıklarımda aşırı ağrı sancı var dik yürüyemiyorum. Daha önce de oldu hastaneye gittim fakat hiçbişey söylenmedi ağrı kesici serum verildi. Erken doğum belirtisi midir yaşayan varmı yardımcı olun lütfen
MystryYYy Busraturkmenn1 tekrsr bir doktora gorunun bence ve rahim agzi uzunlugunuza bakilmasini isteyin
Ebruaydn Busraturkmenn1 enfeksiyonda olabilir canım bende 35 haftada yaşadım doktora git yada aile hekimide gidebilirsin idrar testi yaparlar hemen çıkar ona gore kendi doktoruma gidip ilaç verebilir sana tabi farklı birseyde olabilir
Busekrkmz Busraturkmenn1 doğum belirtisi kasıklardan vurmuyor canım belden vuruyor. Enfeksiyon olabilir
Busraturkmenn1 MystryYYy normal bir agri degil bu vajinamin resmen ustu agriyor kasiklarim falan baskı hissediyorum
Ebruaydn Busraturkmenn1 benimde yoktu aile hekiminin son kontrolunda ebem yapalım bayadır yapılmamış dedi yapınca çıktı sadece çok sık tuvalete gidiyorum onun dışında benimde şikayetim yoktu sonradan ağrım oldu