Minik2829 Kizlar merhaba😊 Hangi bebek şampuanini tercih ettiniz? Abcderm bebek sampuanı ve bebek sütunü çok öneriyorlar.Cevremde kullananlarda var ama ben kararsiz kaldim🙈
Meriwa Minik2829 biz mustela kullanıyoruz canm memnunum unibaby almışım bide o yeni doğan için pek uygun gelmedi bana
nurmavisi Minik2829 bende tavsiye üzerine sebamed aldım tüm bakım ürünlerini ama kendisi henüz doğmadığı için yorum yapamıyorum şimdilik 😅
bebegim_28 Asel61 bende şampuan bakıyordum hemen baktım dediğinşz markaya çok güzel yorumları var teşekkür ederim ☺️
Asel61 Minik2829 rica ederimm teyzem almanyada oda onu kullaniyor almanya ’da doktorlar.knu tavsiye ediyorlar
Minik2829 Buyrenk Benim yiğenlerim dalin kullandi.hala kullaniyorlar.biz anneler biraz pimpirikliyiz galiba.
Meriwa Mirmom ya ne bileyim kendi evime mustela aldım market de uni baby indirimli gördüm annemlere aldım orda da yıkıyorum şampuan taşımıyım diye onla yıkadım sevemedim ben ilerde kullanıcam yeni doğan için hassas bi içerik gelmedi bana belki siz beğenebilirsiniz ama
chaos Mustela aldım hepsini, bunlar bitince bebeğimde eskisi kadar hassas olmaz bübchen ile devam ederim
nurmavisi Minik2829 bizde 34e girdik artık gittikçe insanın sabrı da tükeniyor son haftalarda zaman duruyor yahu 😅😭 sağlıkla gelsinler de neler yaparız neler 😅😻😻
MeyraEylulBallisi Minik2829 ben chicco aldım. Kuzenim iki çocuğuna da kullandı çok memnun. Tavsiyesi üzerine aldım 😊