Sabihak tam 31 haftalık olduk çarşamba gittik doktora herşey normal dedi Allah a şükür ☺️ 2 haftada 1 e indi kontroller artık. Gece bel sırt ağrılarımdan çok rahat yatamıyorum birde sağımada dönsem solumada dönsem kızım sanırım rahatsız oluyor hemen tepki gösteriyor değişik yatma pozisyonları geliştiriyorum kendimce 😂