Asenana Bugün randevumuz vardı. 35+6dayiz 2850 gram 49 cm olmuş Dorukcum:) Isteğe bağlı sezaryen olucam 9 Kasıma Gün verdi doktorumuz nasıl geçecek 24 gün bilmiyorum 🤷♀️💁♀️ Var mı aynı dönemde doğum yapacaklar :)
bebegim_28 Asenana ayyy bende 35+6 olucam yarına ve yarın kontrolüm var ☺️acaba banada gün verilir mi çatı muayenesi yapıldı mı yoksa siz direk sezeryan olmak istiyorum mu diyorsunuz
eymenMomy_ Asenana bizde 35+6 haftalığız bu pazartesi randevumuz var bakalım bizim tosuncuk kaç kilo olmus🥰 bide neden sezeryan istediniz normal doğumdan mi korkuyorsunuz yoksa başka bir sebepten mi?
Melek0109 Asenana 11 Kasım da gdıp tahlillerim yapılacak o hafta ıcı alınacak ınslhh saglıkla glsın bebsler
Zerin1234 bburcu sizin doğum hikayenizi bekliyorum kaç ay boyunca hep karşıma çıktınız çok merak ediyorum hikayenizi karşıma çıktınız derken hep dikkatimi çekti yorumlarınız güçlü ve hazır cvplığınız
bburcu Asenana sağ Salim gelsinler inşallah 🥰detaylıdan beri yüzünü göstermedi benim sıpa merak ediyorum 🤭
Asenana bebegim_28 yok çatı yapılmadı hiç ben direkt sezaryen istedim:) belli olunca yazin sizde belki aynı gün doğururuz:)))
bebegim_28 Asenana inşallah ya çok heyecanlandım inşallah sizde sağlıcakla alırsınız kucağınıza meleğinizi🥰🤲🤲
bburcu Zerin1234 çok teşekkür ederim 🥰 endişeliyim biraz ama bakalım umarım hepimiz için güzel geçer doğumlarımız ❤️
rumisalgan29 Ah eşimin doğum gününde akrep burcu olucak Rabbim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin kuzum🤗
Burcuuuo Ayy bizde bugün 34+5 kontrole gittik ama 37 haftalık olmuş 3 kg dedi 12 kasıma beklerse gün aldık 🤷♀️😅
AykaE Asenana 34+3haftadayiz 10kasima gün aldık bizde isdeye bağlı sezaryan 34+1haftada Dr gittik 2.220kg 🤗🤲 sa salim hepimiz kucamiza alalım inşallah 🤲🤲
Fnursahincan Asenana benim de Şuan 35+2, haftaya kontrolüm var. Bende sezeryan olmak istiyorum. Siz sezeryan isteyince birşey dedi mi 🙈
Asenana Fnursahincan hayır doktorum dedi zaten normal doğum ıstiyorsan önce psikologla görüş, ama bence sezaryenle alalım dedi :) vajinusmus yaşadım ben yeni evliyken o yüzden:)
daisybebek Asenana en son 34+3 te gitmiştim 2456 gr, 47,5 cm di . şuan 35+6 yım artık 37 de gidicem kontrole bizde 7 Kasım a gün aldık tam 39 da inşallah 😍 bugunü saymazsak 22 gün Kaldı ☺️☺️ Allahım sağlıcakla gelmesini nasip etsin tüm bebelerimizin 🙏