S_inem en iyisi 1 gün 2 gün gecikince hemen test yapardım negatif çıkardı ertesi gün adet olurdum o kadar üzülürdüm ki. Şimdi eğer tutmuşsa zaten adet olmam 1 hafta 10 güne kadar tutmamışsa zaten olurum, artık kafama takmıyorum çok rahatım, stres hiç yapmıyorum olursa olur olmazsa Rabbim ne zaman nasip ederse..😍