Bugün ben kontrole gittim 36 haftalığım bende ilk doğumum normal oldu nstde hafif sancın var dedi doktor bebekte hazneye yerleşmiş ama erken daha dedi iki hafta sonra yürüyüşlere başla dedi kilosuda iyi ama ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi . Ki bencede öyle ağırlaştık ama dayanmamız lazım