Burcusrkn Kızlar merhaba, 16.haftam bitmek üzere 2li test normal çıkmasına rağmen 3lüyü isteyen bir doktorum var ama gittiğim hastanede yapılmıyor, devlet hastanelerinde yaptıran var mı Kanuni'de falan ?