Fulyazorlu30 Kızlar doğum yapan annelere sesleniyorum göğüsten nezaman süt akması gider sürekli göğüs pedi koyuyorum 15 günlük bebeğim pes olayından çok sıkıldım bu sıcakta göğüs pedlerinden nezaman normale döner acaba
saramomy Fulyazorlu30 bebek memeyi bitiremediği için öyledir canım sağ sütünü biberona dolaba koy onu ılıtır içirirsin göğüslerinde rahat eder tek yolu bu
Meriwa Fulyazorlu30 canm göğsünü sağ bizde 50 günlük olduk 10 gündür memem terbiye olmuş yumuşak sadece bebek emdiği kadar süt oluşumu olurmuş hiç bilmiyordum bilseydim sağar koyardım hep öyle olcak sanmıştım o yüzden sağ canm düzelicek bu durum da
Mernana saramomy canım o zaman biberona alışıp memeyi almazsa ben daha doğurmadım ama yapabiliyormuyuz böyle
UmayAsya Mernana anne ucuna yakın biberon tercih edebilirsiniz lansinohun bu konuda başarılı olduğunu çok duydum ve çok da araştırmıştım bu durum avent de memeyi bırakma olayı çok olmuş o yüzden bende lansinoh aldım 🌸
Meriwa Mernana aventin biberonunh kullanıyorum cnm ben benimki meme reddi yaşamadı ama kaşıkla da yedirebilirisniz aklınızda olsun silikon uçlu kaşık alın yanınızda olsun doğum da
saramomy Mernana doğurmadıysan yapabilir misin bilmiyorum onu doktoruna danış canım ama Çeşme gibide geliyorsa mecbur sağacaksın
Mernana UmayAsya tamam canım çok teşekkür ediyorum bende avent almayı düşünüyordum birde ona bakayım 🤗
Fulyazorlu30 Kızlar hergün sağıyorum demem istediğim göğüsten süt akıyorya nezaman normale döner demek istiyorum ped koyuyorum artık çok akıyor sıcakta hiç cekılmıyo acayıp daraldım