Aysel_11 İyi günler herkese bir şey sormak istiyorum minicity den alışveriş yapan var mı varsa ürünleri nasıl kalitesi falan 10 lu hastane çıkışları falan çok indirimde ordan almayı düşünüyorum alışveriş yapan varsa fikir verirse çok sevinirim 😊
Pnarsldk Aysel_11 Ben bi 3 lü takım aldım şapka alt ve citcitli uzun kollu. Bi takım aldım alt üst bide bulutlu gibi bi takımı var ayaklı önü citcitli 12 lira flndi aldiğimda çok iyiydi. Bide kızıma elbise almıştım yazlık 12 lira flndi ondan pek memnun kalmadım sadece dikişleri biraz zayıftı beli hemen söküldü.
okroya Bende alıyorum ordan ve gayet güzel ürünleri. Pijama takımı 3lü takım alt üst takım zıbın patikli alt vs aldım hepside güzel ve fiyatlarıda uygun
Aysel_11 okroya evet fiyatları çok çok uygun o yüzden almak istedim özellikle 10 lu takımlar çok iyi geldi fiyatı
Fatosmelis Benim evime cok yakın her aksam önünden gecerken gözüm hep orda kizim 5 yasinda herseyini ordan alirim suanda da hamileyim ogluma 4 takim aldim 60 lira tutmustu pamuklu cok güzel deterjanda aldim kalitesi cok güzel ve uygun
Bir_Prenses_Annesi Bende almayı düsünüodum ama baska bir alısveris postunda zıbınları yamuk dikilip kumaşları kaliteli deil denilmişti vazgeçtim
Esma-4242 Aysel_11 enucuzmarket ten baya şey aldım hem uygun hem kaliteli geldi yıkadım bile çekme renk solma vs de olmadi
sehrikarabulut Aysel_11 tulum ikili üçlü takımlar falan almıştım kumaşları güzel pamuklu fiyatlarda gayet uygun bencede al canım 😊