Deletedmom_9 Merhaba arkadaşlar eş için proxeed plus kullanan var mı. Doktor söyledi ama günde 3 kez kullanılmasını söylemiş. Siz nasıl kullandınız bilgisi olan var mı
Happybsrn Deletedmom_9 değer çok mu düşük bnce günde 3 çok değil mi yaa bizde kullanıyoruz 1.kutu bitti
afrasil Deletedmom_9 bizde bu ay aldk ben trendyoldan aldm doktorada sormadm vitamin zaten ve herkes kullanmış . Kutuda günde 2 kere yazıyor biz 1 kere içiyoruz . Pahalı zaten günde 3 kere icsen ayda 3 kutu lazim nerdeyse .
Mormenekse Deletedmom_9 biz onu kullandık sayılarda baya artma oldu sonra tüp bebek tedavisi gördük canım