Merhaba güzel anneler ben pozitif hastayım pazar günü garantina bitiyor tekrar negatif olduğuma dair doktorum test istiyo devlet hastanesi yapmiyormus doğum için ozel hastanelerde nasıl yol izleniyo tekrar test vermeden muane ediyorlarmi bilgisi olan yardımcı olabilirmi