deryaayucee Bugün 38+3 üm artık çok yoruldum ve bitik durumdayım. Üstelik 1 aydır da kaşıntı belasıyla uğraşıyorum. Artık doğurmak hem bebeğimi kucağıma almak hem de kaşıntıdan kurtulmak istiyorum. Ama ne sancım ve ne ağrım. Ara ara regl ağrısı gibi oluyor sadece. Bu arada bugün kontrole geldim, bebeğim de 3700 gr görünüyor ultrasonda. Umarım gecikip de normal doğum için engel olacak bir kiloya ulaşmaz. Nst ye henüz girmedim sancım ne durumda belli değil. Sizler ne durumdasınız?
Gonca2535 Nst ye neden girmediniz artık bakılmanız gerekiyor diye biliyorum, kaşıntıda ciğerden gelen bir karşıntı rahatsızlığı varmış arkadaşımda olmuştu hemen doğuma almıştılar, sağlıkla kucağınıza alın inşallah
deryaayucee Gonca2535 Öğle arası girdiği için yetişemedim ona. Öğleden sonra gireceğim. Evet kolestaz için gerekli testler yapıldı temiz çıktı çok şükür.
deryaayucee https://imgyukle.com/i/5AIvC8 Sizce nasıl, sancım çıkmış sanki. Doğuma ne kadar var acaba. Doktor iyi dedi, ilk gebelik olduğu için 40 haftayı tamamlayabilir, olmadı 41 de yatış yapıyoruz dedi.