Merhaba herkese🙂 12 haftalık hamileyim bugün 2’li teste girdik ve daha erkendir diye düşünürken doktor cinsiyeti yüzde 100 erkek dedi☺☺☺ Acaba yanılma var mıdır, değişir mi ileriki haftalarda? Ne olsa kabulümüz tabiki ama kendimizi alıştırdıktan sonra yok yanılmışım derler mi?