Ummudogan Arkadaşlar bugün dr a gittim ilk defa ultrasondna bakildi. Kese göründü hatta icinde yolk kesesi varmis. Ama adetime gore 6+5im ama geç döllenme gibi geliyor sizce normalmi? Doktor sizi bilgilendirdimi ben heyecandan soramadim
Gonca2535 Ummudogan plasenta ya diyorlar diye hatırlıyorum yolk kesesini görmek hamileliğin dolu olduğunu ve bebeğin oluşacağının göstergesiymiş banada doktorum yolk kesen oluşmuş demişti
haziranin25i Ummudogan Yolk sac gestasyonel kese içinde ikinci ve daha küçük bir kese olarak gebeliğin yaklaşık 5. haftasında izlenebilir. Yolk sac’ın kesin işlevi aydınlatılamamakla birlikte erken gebelikte bebeğe ait kan hücrelerinin yapımından sorumlu olduğu düşünülmektedir.
Ipek0z Ummudogan yolk kesesi bebeğin kemikleri oluşana kadar varolan kemik iliğinin görevini üstlenen bir kese diye biliyorum plasenta değil yani. Kemikleri oluştuktan sonra kayboluyor o kese ama nereye kayboluyor onu bilmiyorum işte 💁♀️
Ipek0z Ummudogan ben 7 haftalıkken duymuştum muhtemelen haftaya duyarsınız en geç 8.haftada duyuluyor diye biliyorum