buse007 Kızlar e-bebekte çok uygun fiyatlı bi beşik var ondan alanınız oldu mu (200-300 arası fiyatı) ben internet sitesinden baktım fiyat çok uygun eğer alan varsa bana burdan yazabilir mi boyutları filan çok mu küçük
deletedmom24 buse007 sitesinde boyut ve kullanıcı yorumları oluyor genelde ama. Bir de birsürü beşiği var model adı verirseniz daha basit yardımcı olunabilinir
buse007 deletedmom24 mdf bebek karyolası yorumlar var evet ama ben boyutlarını merak ediyorum kullanımı filan herkes fiyata göre iyi bi ürün yazmış eğer bilginiz varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ❤
Roses Ben park beşik aldım joi commuter sallanmiyor ama ben sallanan istememiştim tayinci olduğum için biraz küçük ve kolay taşınan istemiştim tam istediğim gibi 350 aldık 500 den indirime düşmüştü kaliteli sağlam
ZeynepCanay Ben e bebek ten kendi markaları olan baby&plus park beşik aldım gayet kullanışlı ve kaliteli duruyor ama fiiyat 450
Esilamm ZeynepCanay Zeynep hanım bende şimdi geldim o modele baktım ama içime hiç sinmedi çirkin duruyor gibi çadır gibi geldi ama mecbur park beşik alcam kararsız kaldım
Womane Canim instgramda bebekonfor diye sayfa var bi bak ister oraya 350 ye flan besikler var ben o sayfadan alicam biraz daha dogum yaklassin
buse007 Womane çok teşekkürler canım ben de birilerinden tavsiye istiyorum açıkcası kullanmış olan, sayfayı takip ediyim yine 🌺
Dnfrn Womane kesinlikle öneririm ben de ordan aldım. Hiç aklınızda soru işareti olmasın hatta izmire üretim yerine gidipte aldım hem cok ilgililer hemde kargo yaptırdım oradan iki gunde elimdeydi
Womane Dnfrn hangi modeli aldiniz acaba benim alan sikintim oldugundan ufak dikdortgen üc kademeli 60*100 olan modeli tercih edicem ama ne zamana kadar kullanirim kullanisli midir suphelerim vardi.
buse007 Roses çok teşekkür ediyorum canım bana göre çok şık hiç bilmiyodum park beşik nasıl oluyo, ama elim mobilya alalım diyo güzel gümlerde kullanın ❤❤
Dnfrn Womane bende 60*120 olanı aldım bes yasına kadar kullanılıyor biz kurduk baya kullanıslı benım odam biraz büyük o yüzden cok yer kaplamadı gibi geldi ama sizin aşacagınızıda uc yasına kadar rahatlıkla kullanılacagını söylemişlerdi😊
Alprenela Cnm o Beşikten benim kardeşim kullanıyor bende aynısını alicam 70 e 120 olanı var ben ondan alacam ikizlerim olacak tek beşik te bikaç ay yatircam sonra ikinci besigi alicam aynısını çok kullanışlı ve pratik kolay sökülüp takılıyor
buse007 Alprenela canım sağlam mı peki kaç yaşına kadar kullanılabilir benim için 3 yaşa kadar kullanması lazım, eğer senin için mümkünse İnstagram dan bana fotoğrafını atabilir misin kardeşinden rica edip🌺