Gzdsrm Kizlar 17+2 olduk bugun 2 gundur asiri deil ama karnimin alt kisminda gerilme gibi kas agrisi gibi bi agri var sizdede oldu mu doktora gitmelimiyim
hulya1esila Gzdsrm bende 16+4 ’üm aynısı bende de başladı çok endişeleniyorum şiddetli değil ama adet sancisinin hafifi gibi birşey
Selinbam Gzdsrm bende 17 deyim araştrdığm kadarıyla dinlenmekşe geçiyosa kanama yoksa tüm bu ağrılar normalmiş çnkü rahim büyüyo ama kaslar onun hızına yetişemiyormuş benmde oluyor özellikle çok ayakta kalırsam hemen uzanıyorm geçiyor
hulya1esila Gzdsrm inşallah öyledir bir de benim geçen hafta bir doktor suyun az dedi başka bir doktora gittim ultrason cihazı daha iyi olan o da hayır suyu kesinlikle iyi dedi kafamı çok bulandıydılar o yüzden çok endiseleniyorum
Gzdsrm hulya1esila o ultrasondan mi doktordan mi bilmiyorum ama cok yakin bi arkadasimada oyle demislerdi suyun az cok su icmen gerekio falan demislerdi doktor degistirdi o doktor sorun gormedi ustune doguma yakin suyu fazlaydi az olsaydi 2 doktorda ayni seyi soylerdi bence
hulya1esila Gzdsrm Inşallah ilk bakan yanlış görmüştür diğer gittiğim doktorun cihazı gerçekten çok iyiydi ve kendisine çok güvendim
Gzdsrm Selinbam aynen canim ani hareket edince cok ayakta kalinca gece ters bi sekilde uyuyunca falan oluyo sonra gecio cok sukur kanamam falan yok
Asel38 Benimde kasıklarda ağrı oluyor zaman zaman bir oğlum var ondan böyle hiç olmamıştı ama kız çocuğu kasıkta olur diyorlar ondan olablr diyorlar bakalm hayrlsi