Sabazzumre stres bu süreci daha da uzatır bence önce rahat olmaya bak, kimin ne dediğini hiç takma kafana. Benimde çok düzensizdi hatta 3-4 ayda bir oluyordum nerdeyse. Polikistik overimde vardı. Bunlara rağmen hamile kaldım. Evet hemen olmadı 5. ayda oldu ama sonuçta herhangi bi tedavi almadım tamamen kendiliğinden oldu yani sadece folik asite başlamıştım o da 10-15 gün olmuştu ki bir baktım zaten hamileyim. Hem doktora da gitsen bir tedavi vermez muhtemelen çünkü 1 yıla kadar normal görüyorlar bu durumu kaldı ki bir düşüğünüz olmuş(geçmiş olsun) bu da süreci biraz aksatmış olabilir vs vs. Yani işin sırrı rahat ve sabırlı olmakta vakti gelince olur eminim ki 4 ay çocuğum olmuyor demek için çok erken bir zaman 🤗