Herkesin bir olmuyo 🤭 benim azicik ayva gobegim vardi hamilelikle birlikte ayva gobegim iyice yaglandi. 7.ayda hala gobegim iki kat duruyodu hamile gibi degildi 🤣 8.ayda dogum yaptim zaten. Artik son zamanlar dik durunca anca sert duruyodu yoksa yumusakti karnim. Giydigim tayt esofman gobegime oturuyodu iki kat oluyodu karnim 🤣 hamile karni boyle olmaz diye diye dogurdum 😁 50 kiloyla hamile kaldim 60’la dogum yaptim oyle cok kilo da almadim.