Gul96 Selam kizlar.26 +3gunluk gebelik .Son 3-4gundur vaginamda agri hiss ediyorum gezmeye bile izin vermiyo sanci.Bu durumla rastlasan varmi kizlar?
Azizesoran Gul96 bir kaç post açılmıştı canım. Yaşadık merak etme. Rahim büyümesi sebebiyle o ağrıyı yaşıyorsun canım. Korkma 😇
Azizesoran Gul96 evet canım. Olduğun yerde kitlenin kalıyorsun. İki.büklüm oluyorsun. Korkma. Çok doğal 🥰