Dd1619 kuzenimin de Doğumda sağ kolunun omuz kısmında sinir zedelenmesi olmuş. Ebenin elinden kaymış düşmemesi için bir hamleyle tuttuğu için olmuş. Şu an 30 yaşında kolunu bizler gibi kaldıramıyor. Çünkü tedavi edilmedi. Tedavi edilse geçerdi demiş doktorlar sizde dikkat edin mutlaka. İhmal etmeyin.