surass Bizim hikayemizde söyle ☺️ Temmuzun 8 i 3. evlilik yıl dönümümüzdü 6 aydır bebek yapıyoruz olmuyordu temmuz 27 side adet başlangıcımdı. O ay adet öncesinde bir gariplik vardı, normalde ağrım felan olmaz çok rahat bir adet dönemi geçiriyordum ve iki gün öncesinden hep hafif lekelenip belirti veriyordu. Ama o hafta kasıklarımda bir kramp sancı sonra lekelenmedim şüphelendim. Dedim adet günümü bekliyeyim. Eşime de söylemedim 😊 ama heyecandan meraktan ölücem hafta sonunun geçmesini bekliyorum pazartesi sabah oldu. Adet günüm yine birşey yok. Eşimi işe gönderdim, fırladım eczaneye koşa koşa eve geldim. İdrar testi yaptım ve 1 dk içerisinde gördüm iki çizgiyi ağlamaya başladım ☺️☺️ Sonra eşime sürpriz yapmak için maalesef bu ayda olmadı bebek dedim. Akşam eve geldi. Bir hediye kutusunun içerisine test çubuğunu koydum getirdim uzattım dedim. Sana yıl dönümü hediyesi aldım şükür sonunda gelebildi dedim 😂 Kutuyu açtı baktı. Suratında şapşal bir gülümseme hamilemisin diyor 😂 Dedim iki çizgiyi görebiliyor musun ? Evet diyor 😂 Tabi ben o zaman duygusala bağladım ağlıyorum. Eşim yine hamilemisin ne zamandan beri diyor o zaman kopmuştum 😂😂 Sonra geldi sarıldı öptü beni ama ikimizde çok şaşkındık ♥️ Şu an 3,5 aylığız rabbime şükürler olsun 🤲🏻