Merveeeeeeeeeeeeeee Merhaba güzel anneler size bi sorum olucaktı 25+5 günlük hamileğim dünden beri karnım çok sertleştı kızımda fazla hareket halınde değil dotora gitsem mi diye düşünüyorum
imren91 Merveeeeeeeeeeeeeee Hiç geçmiyor mu, gün içinde 1 dakikalık benim de oluyordu sonra geçiyordu.
Elmaveannesi Merveeeeeeeeeeeeeee ben 32 haftalik oldum. Benimde gun içinde 5 6 kere oluyor. Bi yerde top gibi toplanıyor ve orasi şişiyor anlamadim. Bendede nefes darligi oluyor o sirada
Pelinadar Merveeeeeeeeeeeeeee doktorunuza sorun hemen .Bende de oldu şu an 30 haftalık oldum bi 1 aydır falan progestan fitil olarak kullanıyorum bi de magnezyum başlattı .Akşamları bazen çok oluyo korkuyorum koronadan dolayı gidemiyorumda korkumdan haftaya kontrole gideceğim inşallah bi sıkıntı çıkmaz .Sizde ihmal etmeyin çok büyük geçmiş olsun
Merveeeeeeeeeeeeeee imren91 çocuk toplanmıyor benim karnım sertleştı ilk defa böyle olduğu için noluyo acaba diyorum
Merveeeeeeeeeeeeeee Elmaveannesi ben de anlamadım doktora gidicem artık soru işareti kalmaktansa içim rahatlar
Ptrn Bende 25 haftalık gebeyim karın sertleşmesi bende de oluyor uzun zamandır. Sorun olduğunu hiç düşünmemiştim ama burda bi kaç postta gördüm önemli bi şeymiş sanırım haftaya kontrole gittiğimde soracağım doktora bende
Merveeeeeeeeeeeeeee Pelinadar progestan ve magnezyum kullanıyorum fakat bu başka bi sertlık ben anlamadım o yüzden şimdi doktora gidicem sürekli bir şey olsa tamam dicem ama ilk defa böyle oldu çocuk toplanmıyor karnımda benim kendi karnım sertleştı ve sankı adet olcakmışım gibi hissediyorum