Kızlar selam 36. Haftayı bitirdik bugün çok şükür doktor kontrolümüz vardı bebek doğum pozisyonunu almış çok şükür benim ikinci gebeliğim ilki normal doğum oldu inşallah buda öyle olacak beklemedeyiz simdilik 3295 kiloymuş bebiş 🤸🏻♀️ Sizde durumlar nasıl?