Busegul35 ben başlarda değil ama son 2 haftamda yaşadım 1 hafta da çok yükseldi tansiyonum sanki basıma biri vuruyor gibi oluyordu baskıdan yatamıyorum bile,hemen tansiyon ilacına başlandı sonraki kontrolumde gebelik zehirlenmesi başlangıcı, deri altı ödemi oluşmaya başladı dedi doktorum ama zaten 37. Haftaya gelmiştim 38i doldurup alalım dedi her gün hastaneye gittim ama bebek ve kendi kontrolüm İçin yarın da Doğumum var inşalah🙏🏻