Kizimveoglumm Magnolina 1 hafta kolumu oynatamadım üstüne yatamadım 😒 halsizlikte yaptı bende biraz ama bünye ile alakalı size olmaya bilir
Kizimveoglumm Sezensu ilk dozu 19 ikinci dozu 30 haftalıkken mi oldunuz bende 18 yada 19 da olmuştum hemşire 1 ay sonraya çağırmıştı yani 1 ekimde ikinci dozu olmam gerekiyordu ama gidemedim bir sakınca olur mu ya geç yapılınca
Sezensu Kizimveoglumm Bende senin gibi bi türlü gidemedim aslında beni de 5-6 hafta sonra çağırmıştı ama gidemedim doktoruma sordum geçte olsa mutlaka ol dedi ondan oldum 30 da şimdi 37+5 olduk sıkıntı yaşamadık çok şükür 🙏🏻🙏🏻