Zeynepekr Selen55 Anldım canım çok dikkat et kendine Allah hepimize sağlıklı afiyetli doğumlar nasip etsin 🌸
Hanife3_ Duru999 38+5 olduk bizde yalancı sancı bile yok bende biraz geç doğucak gibi benimki dönmeden önce 3 kiloydu çok rahat döndü sizinki de öyle olur belki benim 2.hamileliğim bu kızım tam zamanında doğdu bu erkek geç doğucak diyolar bklm doğruysa
Duru999 Hanife3_ erkek bebekler gec dogar diye biseyler soyluyorlar. Allahin izniyle vakti zamaninda sag salim kavusalim bebeklerimize amin🤲💙 in se Allah bizimkide doner💙
Selen55 sedasuzan sancim vardi acile gttim oyle dedi htta yatis verdi 2 gun yttim kndi istegimle ciktim gozetim altina aldi doktor bnde kndi istegimle ayrildim hastaneden
Ebruaydn Zeynepekr benimde öyle 38 olduk 36 bile kanamam oldu makat geliş bebeğim doktor iki hafta daha kalsın diye uğraştı şimdi de iyiyiz çok şükür Haftaya cuma sezaryan olucam n9rmalde 39 a kadar beklemeleri gerekiyor
Zeynepekr Ebruaydn Bizim daha günümüz belli değil hala umudum var döner inşaallah, sağlıklı afiyetli doğumlar nasip etsin Allah 🌸
Ebruaydn sedasuzan aynen öyle sezaryan günü verdi bana doktorum ama gittiğimde bile bakacak dönmüşse normal için bekliycez hala makattsa o gün sezaryan a alacak
Edtu94- Selen55 co k tehlikeli bu şekilde olması ama araştırdım makat gelişli normal doğum yaptıran çok başarılı 1 2 dr var