Gzlgzl İlkkez bu iğneyi oldum kasık agrım felan vardı suan bir rahatlama geldi sankı agrılarım kesıldi normalmi korkmalımıyım anlayamadım iğneyi olan varmı aranızda acaba güzel anneler
fasulyecigim Gzlgzl igneyi oldum daha once normaldir ama vuruldugum gun agrimasa da sonraki 2-3 gun yurumede zorluk cekecek kadar kalcamda agri olmustu olursa o da normal. Ne icin verdiler
MystryYYy Gzlgzl ben.her gun vuruluyorum bu igneyi. 21+4 haftalgiz . Bu igne bebegin tutunmasini rahmi kalınlaşmayi ve kanamaları kesiyor. İgne ağrınızada iyi gelmis olabilir yada igne vuruldugun zamana zaten agrn kesilecektir denk gelmistir. Saglikla alalim inşllah evlatlarmizi🌼
mrvears Gzlgzl kaç kutu kullandım bilmiyorum hala kullanıyorum elimde 3 kutu dün doktorum 5 kutu daha yazdı. 3 günde bir vuruluyorum ben iğne yerlerim şiş hep ve çok kaşıntı yapmaya başladı
Gzlgzl fasulyecigim Protestan iğneden buna geçti tüp olduğu için ama ağrı sancımı birden kesmesi şaşırttı beni korktum bende
Tubaa1 Ben 5. Haftamdan itibaren kullanıyorum korkulacak bi iğne değil. Sadece çok yağlı , çabuk dağılması için iğne yapıldıktan sonra Dağıtılması gerekiyor masaj şeklinde. 😊 Allah kolaylık versin
Gzlgzl Tubaa1 ben transferden salıya kadar 2,5ay Protestan iğne 2tane aynı anda vuruluyordu şimdi buna geçtik çok yaktı ama dayanırım rabbım büyük birden sancım vardı ama düşük degıl rahım büyüyor demişti oda kesıldı korktum
fasulyecigim Gzlgzl ben de tuple hamileyim. Baska neler kullaniyosun acaba su an bi de kacinci haftadasin
Astadavistabeybi Gzlgzl açıkçası ben hiç sancı için kullanmadım hep lekem oldu o sebeple kullandım lekeyi inanılmaz kesiyor yağlı bir ilaç zaten 5 günde 1 yapıyorum ama onun dışında arada hafif sancı kasılmam oluyor benim siz kaç haftalıksınız
Albiina05 Ben de düşük için haftada bir yaptırıyorum. Hiç sancımı bir anda kestiğini hatırlamıyorum. Ama o kadar canımı yakıyor ki( hatta bazen ağlıyorum yalan yok) kasık ağrısı bile aklımdan çıkıyor. Progestana göre daha etkili olduğunu duymuştum.
Gzlgzl Albiina05 belkı benımde acıdan agrım kesıldı çok asırı asırı yaktı eve gelemedım rabbım sorunsuz kucağımıza alalımda iğne acısı geçer
Gzlgzl mrvears rabbım şifa versin sağlıkla kucaklayın yavrunuzu kolonya pamuk koy dedı hemşire bana şimdi
Gzlgzl fasulyecigim 9+0 dayım suan estrofem geçen hafta kestık bugun crinone jel kestik Protestan iğne salı günü kesip haftada 1 bu iğneye geçtik oksapar kan sulandırıcı devam aspirin devam siz kaçıncı hafta hangi ilaçları alıyorsunuz
fasulyecigim Gzlgzl ben de 5+3um estrofem ve lutinus tablet kullaniyorum. Az once kirmizi baya kanamam oldu doktora gittim bi sey yok dedi ama proluton verdi tekrar en son iki hafta once olmustum. Progestan verdi bi de ama bilmiyorum ya moralim cok bozuldu